Kiitos palautteestanne, mielipiteenne on meille tärkeä

15 Sep

Koska minua ärsyttää, että minua huijataan, olen ruvennut aktiiviseksi palautteen antajaksi. Olen mm. lähettänyt palautetta S-ketjulle aiheesta ’miksi kassalla aina kysytään, haluatteko pakasteenne erillisessä muovipussissa’.  Olen tentannut karjan ruokavaliosta HK:lta ja Atrialta, kysellyt Stockan luomuvalikoimista ja Valion jogurttien terveysvaikutuksista. Jos me kaikki olemme yhtä aktiivisia, jotain on pakko tapahtua. Mikä tärkeintä, tämän vedätyksen täytyy loppua.

Nyt huomasin lehdessä Kariniemen mainoksen, jossa kerskailtiin vastuullisuudella. Haistin oitis kusetuksen ja tarkistin asian, jep, täyttä fuulaa. Lähetin asiakaspalveluun nipun kysymyksiä:

Haluaisin tietää, mitä vastuullista on Kariniemen broileripihveissä, joiden lihapitoisuus on 25% ja joiden ainesluettelossa on mm. suomalainen siipikarjan nahka, korppujauho (mm. vehnä), rypsiöljy, soijaproteiini, perunajauho, herneproteiini, glukoosi, happamuudensäätöaineet (E326, E331, E262) ja aromit (mm. sitruuna).

Minälaisesta broilerista tuote on valmistettu? Kuinka kauan broilerit saavat keskimäärin elää ennen kuin ne teurastetaan? Mitä broilerit syövät? Luin vastuullisuusprojektistanne ja haluaisin tietää, mitä hyvää tämä tuote minulle tekee?

Asia on minulle tärkeä ja odotan kovasti vastaustanne.

Kiitos herkullisesta kuvasta Kariniemelle.

Yksi vastaus to “Kiitos palautteestanne, mielipiteenne on meille tärkeä”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kiitos palautteestanne, mielipiteenne on meille tärkeä, osa II | LUOLANAINEN - syyskuu 17, 2010

    […] on meille tärkeä, osa II Posted on syyskuu 17, 2010 by luolanainen| Jätä kommentti Sain Kariniemeltä […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

