Kun kaikki on hyvin

23 Sep

Tiedän, mikä saa minut voimaan hyvin. Kun voin hyvin, olen onnellinen. Jaksan jakaa onneani muille. Minun on hyvä olla. Olen energinen ja haluan tehdä asioita. Unelmoin. Sieluni laulaa. Olen juuri sellainen silloin kun:

  • Olen nukkunut hyvin ja sopivasti – puoli yhdestätoista puoli seitsemään
  • Olen syönyt hyvin, ravitsevasti ja sopivasti
  • Olen urheillut – mutten liikaa
  • Olen viettänyt aikaa luonnossa ja etenkin meren rannassa
  • Olen saanut viettää tarpeeksi aikaa yksin (hermostun, jos olen koko ajan menossa, silloin en saa unta)
  • Olen viettänyt aikaa mielenkiintoisten ja rakastettavien ihmisten parissa (kaikki ihmiset ovat rakastettavia, osa myös mielenkiintoisia)
  • Olen pessyt hiukseni (on kamalaa, jos hiukset tuntuvat likaisilta)
  • Töitä ei ole liikaa – eikä liian vähän
  • Olen saanut leikkiä ja nauraa
  • Kotini on siisti ja kaunis (olen parantumaton esteetikko)
  • Vaatteet eivät purista
  • Olen terve
  • Vatsaan ei satu ja se voi hyvin

Tähän pyrin joka päivä, eikä se yleensä ole kovin vaikeaa, jos pitää tietyistä jutuista kiinni ja opettelee sanomaan ei.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

