Minä olen tänään

5 Oct

Olen 30. Kesti aika kauan päästä tänne, mutta nyt olen melkein perillä. Olen siellä, missä haluankin. Pitkään vaan halusin ja pohdin liikaa ja taistelin. Nyt teen sitä, mitä rakastan, Tai oikeastaan teen sen, minkä teen, rakkaudella. Olen terve, minulla on ihana perhe ja mahtavat työkaverit. Upeita ystäviä! Jaksan juosta ja nostaa ja opettelen rentoutumaan. Opettelen olemaan hyvä itselleni, uskomaan siihen, että tämä on kyllin. Opettelen hyväksymään elämän. Osaan sanoa ei. Harjoittelen sanomaan useammin kyllä. Nauran paljon. Joskus itken. Olen särkenyt sydämeni kaksi kertaa ja selvisin. Unelmoin joka päivä, mutta yritän elää hetkessä. Pyrin kohtuuteen ja etenen hitaasti, mutta kuitenkin. Syön raakaruokaa (ja raakaa ruokaa) ja mieluiten grillattua lammasta, rakastan viiniä. Rakastan suklaata. Osaan rakastaa. En vihaa mitään. Olen intohimoinen mutta lisääntyvässä määrin myös välinpitämätön, mikä on hyvä asia. Sellainen minä olen (tänään).



Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

