Broccoli, analyysi ja hannibaali

1 Dec

Mikä mahtava päivä. Sitä saa, kun elää. Parasta seuraa, hikitreenit ja Silvopleen sapuskaa päälle. Olen ekstaasissa.

Josta tulikin mieleeni, että olen joskus tappanut ilon elämästä ylianalysoimalla kaikkea. Mikä on optimaalinen se ja se, jotta saavutetaan tuo ja tämä. Parasta on vaan olla ja tehdä. Ylianalysoinnista aiheutuvaa latistumista kutsutaan nimellä paralysis by analysis, kertoo Ross Enamait jokanaisen luolaraamatussa The Underground Guide to Warrior Fitness.

Joskus ihmettelen kanssabloggaajia, joilla tuntuu olevan kaikesta tieteellinen näkemys. Mark’sDaily Applen sivuilla on yleensä kaikkea mielenkiintoista ja jännittävää, mutta nyt siellä ihmetellään, voiko parsakaalia syödä, kun se on hybridinen kasvis. Minä en tiedä, mitä se tarkoittaa, enkä haluakaan tietää. Rajansa kaikella. Pelko pois ja parsakaalia napaan. Kuinka niin monesta onkin yht’äkkiä tullut joka alan asiantuntijoita ravinnossa ja kaikessa muussa. Minä olen samaa mieltä kuin Buddha. Älä usko ketään vaan kokeile itse.

Lopuksi vielä treeni-inspiraatiota ja silmäniloa, eli Hannibal for King – luonnollisesti:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

