Broileri Is So Sad – And So Am I

20 Jan

..broileria. Never again!

3 vastausta to “Broileri Is So Sad – And So Am I”

  1. Alice tammikuu 21, 2011 klo 11:24 #

    Heips!

    Luin blogisi läpi päivässä ja kysyn nyt, että menisitkö mun kanssa naimisiin? Vaikutat elämäni naiselta.

    Huomasin vajaa kaksi vuotta sitten, että yksinkertaisempi elämä on ihanaa. Muutin vanhaan omakotitaloon kesällä 2009. Puulämmitys ja ulkohuussi. Vieressä luonnonsuojelualue. Metsään pääsee, kun kävelee viisi minuuttia mihin tahansa suuntaan. Puutarhassa on kasvimaa, marjapensaita, omenapuita. Tykkään.

    Olen karpannut vuosia ja parhaiten minulle sopii paleovaikutteinen karppaus. Aivan ihania reseptejä täällä blogissa!

    Aikeissa on downshiftata jonkin verran. Hitaasti ja uutta elämäntapaa opetellen. Siksi tänne blogiinkin eksyin (blogilistan ainoa ownshiftaamisblogi o_O).

    Jään seuraamaan ja odottelemaan vastausta kosintaani. Minulla tosin on mies, mutta en usko, että hän pistää vastaan. Pitää vaan hankkia isompi sänky.

    Alice

    P.S. kirjoitustyylisi rokkaa.

    • luolanainen tammikuu 21, 2011 klo 18:17 #

      Alice.🙂 Minä täällä ihan punastelen, hih. Elämäsi kuulostaa ihanalta, eikä tarvitse kovin kauan suostutella, kun jo pakkaan kimpsuni ja muutan maalle. Varo siis, mitä toivot. Olen aika impulsiivinen.😛

      • Alice tammikuu 21, 2011 klo 21:50 #

        Tuli räiskyy parhaillaan kakluunissa puolentoista metrin päässä. Jo se seikka, että talvisin elävä tuli on osa elämää, tärkeä osa elämää joka päivä, tuntuu hienolta.🙂

        Tekisi mieli rupatella muitakin juttuja, mutta olen ihan poikki. Tulen stalkkailemaan taas toiste!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

