Kyllä hielle, ei sulfaateille

10 Mar

Olen saanut työni puolesta käyttöön luksussalikortin – saan siis hikoilla modernin megakompleksin tiloissa. Olen yleensä sitä mieltä, että mitä nuhjuisempi treenimesta, sen parempi, mutta yllätyksekseni olen aika ihastunut uuteen ja urbaaniin hienostosaliini. Tänään kävin nostamassa rautaa ja siinä ähkiessäni ajattelin, että vitsit, tämä on siistiä. On mahtavaa, kun jaksaa nostaa. Ja työntää. Ja vetää. Ja juosta. En hikoile, jotta saisin piukat pakarat tai sixpackin vaan siksi, että nautin hetkestä, saan puhasta mielihyvää siitä, että jaksan. Mahtavaa.

Olen myös löytänyt täydellisen ekoshampoon. Sen jälkeen kun kuulin, että sulfaatit kehitettiin teollisuustilojen lattioiden ja autojen pesuun, olen halunnut eliminoida ne tuotteista, joita käytän itseni puhdistamiseen. Ja nyt, noin viiden ekoshampookokeilun jälkeen löytyi ihanan tuoksuinen, vaahtoava, sulfaatiton ja melko edullinen shampoo. Työkaverit ovat kysyneet, mitä olen tehnyt hiuksilleni. Olen pessyt ne. Maksoi muistaakseni noin 9 euroa Stockalla. Saatte samalla kurkistaa kylpyhuoneeseeni, hehe.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

